2011. október 27., csütörtök

Előszó

Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, hogy elindítom ezt a blogot. Iszonyatosan sok kérdés és válasz meg információ van, amivel elárasztják a szülőket, főleg a hozzátáplálással kapcsolatban. Bele lehet zavarodni nagyon könnyen, nekem is sikerült eleinte. Rengeteg a hozzátáplálási táblázat, mit mikor és hogyan adjunk a gyerekünknek, de mindegyik mást ír, nem egyeznek sokszor még az alapokban sem. Aztán ott vannak a bébiételek! Sok 4 hónapos kortól adható bébiétel olyan anyagokat tartalmaz, amit csak 6 hónapos kor felett ajánlott adni, pl. brokkoli. Most akkor mi az igazság?! Szabad vagy nem?!

Nyilván az anyatej a legjobb, legtermészetesebb és egészségesebb táplálék, nem vitatom. És a tápszer is szuper, mert helyettesít. De ha nincs tej és a tápszer már nem elég?

Nálunk ez a pont 2,5 hónaposan, azaz 10 hetesen következett be. Néha már 300 ml tápszer sem volt elég  fiamnak, és 2 óránként evett. Konzultáltam tehát orvossal, védőnővel, hogy mi legyen. Kapjon almát, majd őszibarackot, répát, sütőtököt.

Elkezdtük hát, szuperül megy, Barni meg van őrülve a kanalazásért, ahogy ráteszem a nagy előkét és előveszem a kajáját már be van zsongva, nevet, sikongat. Én pedig örömmel készítem neki a finomabbnál finomabb pépeket... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése