2012. szeptember 19., szerda

Szuper kalácssüti 12+

Ezt a receptet egy nagyon jó barátnőmtől, Katitól kaptam. Az ő blogjában is olvasható, amúgy Sthal recept. Na mindegy, annyira megkívántam a blogjáról a képet, hogy meg kellett csinálnom, nagyon finom lett. Közben jól el is vágtam az ujjam, majdnem a fél ujjbegyemet levágtam... 

Mindesetre Barninak is ízlett, én a Kati fajta változatot felturbóztam egy kis mazsolával, mert mi szeretjük. 

-30 dk kalács (szikkadt, friss, mindegy)
-3,5 dl tej
-3 dl tejszín
-10 dkg cukor
-2 tojás
-1 tábla jó minőségű tejcsoki
-baracklekvár
-1 marék rumban áztatott mazsola
-kevés vaj a jénait kivajazni.

A jénait kivajazom, a sütőt 170 fokra előmelegítem. A kalácsot kis kockákra vágom, a jénaiba szórom. A tejet elkeverem a tejszínnel, a tojást a cukorral, összeöntöm és elkeverem őket egymással. Ráöntöm a kalácsra. A csokit kis kockákra vágom és a tetejére szórom a mazsolával. Baracklekvárt pöttyözök rá és beteszem sülni 40 percre. 


1 megjegyzés:

  1. Sajnálom az ujjadat, de a süti megért ennyit, nem? :) Amúgy meg abbahagyhatatlan, ha egyszer elkezded csinálni, mindig muszáj, nálunk a péntek a kalácssüti nap :D

    VálaszTörlés