2012. január 30., hétfő

Varációk azonos témára - REGGELI 6+

Nem tudom ki hogy van vele, én nem szoktam sokat gondolkodni Barnus reggelijén. Minden nap 7 gabonás pépet eszik valamilyen gyümölccsel, így alapból 2x kap gyümölcsöt egy nap. (Ha a főzelékében is van akkor 3x).

Sok variációt kipórbáltam már:
meggy, banán, banán-mangó, alma, sárgabarack, vilmoskörte, áfonyás-alma stb stb.

-50 ml tápszer/anyatej,
-2 közepesen púpos ek. 7 gabonás pép (Milumil),
-3. ek gyümölcspüré (ilyenkor üvegest használok, kivéve a meggynél)

A tápit vagy a tejet megmelegítem hozzáadom a pépport. Elkeverem, megvárom amíg összeáll valamennyire és ezután adom hozzá a gyümölcsöt.

Kb. 100.120 g.

1 megjegyzés:

  1. Szuper! Én nekem nincs időm ilyen blgoto vezetni a kettő kicsi mellett, de ide be lesek úgyis egycipőben járunk;)

    Látom Barnika is jó evő, nekem Noel egy kész álom Liló után: mindent, de mindent megevett Ő is eddig bármit adtam:)

    VálaszTörlés